wtorek, 28 czerwca 2016

Tylko dla Wilczaków

 Wilczaki to miłość mojego życia. Wszystko co się z nimi wiąże jest dla mnie istotne i najważniejsze. Spełniają wszystkie oczekiwania, wnoszą w życie pasję, są istotą mojego życia. Każdy dzień jest ciekawy, pełen nowych wyzwań, radości i smutków. Wilczaki niosą ze sobą pełną skalę emocji, są jak żywioł, w którym trzeba nauczyć się sterować. 
Pierwszy Wilczak trafił do mnie w końcówce roku 2002. Potem była sunia (2005), a w 2007 roku urodziły się nam pierwsze szczenięta. Od tego czasu prowadzę hodowlę psów rasowych (Jantarowa Wataha FCI), wychowaliśmy już 10 miotów Wilczaków. 
Wiele lat szkoliłam swoje Wilczaki, od kilkunastu lat aktywnie udzielamy się wystawowo. 
Potem przyszedł czas na obce psy, na pracę z Wilczakami problemowymi, wsparcie w adopcjach Wilczaków. 
Kolejny pomysł na większe zaangażowanie się to Hotel dla Wilczaków.
Pasja i doświadczenie są tu głównymi atutami.

Wiele osób nie wyobraża sobie, by zostawić swojego Wilczaka w hotelu, bo "kto sobie z nim poradzi?". Teraz jest takie miejsce. Specjalnie dla Wilczaków. TYLKO dla Wilczaków...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz